Pages

Tuesday, January 13, 2009

Viva La Vida!

Banyak perkara yang berlaku since last time I blogged. Some are good things, some aren't. That's life!

Last week ada orang bagi cupcakes kat aku....comel la hahaha :) Next time kalau nak bagi lagi okay gak.


Pastu ada lagi Maxis PC Fair Ambassadors Appreciation Dinner kat Chakri Palace, KLCC. Yummy time!! The ambience was really green & good. Very happening. Kiranye tak sia-sia aku volunteer untuk PC fair ni. Dah la team aku buat sales paling tinggi ~ CHAMPIONS. Malam ni aku agak bertuah sebab menang banyak hadiah and yang paling aku suka laptop bag from Maxis Broadband (payback time, right Jefris?)

I'll share the pics over there in next post sebab banyak nak letak. Aku malas nak campur adukkan dengan perkataan aku yang berjela-jela ni.


0 comments: