Pages

Thursday, January 22, 2009

^my treat^

Sempena kedatangan my mum ke rumah untuk 3 hari je, aku bawak Cik (thats what i called my mum) makan-makan besar kat tempat best. So aku ngan akak-akak aku carik kedai yang dekat ngan area rumah which is called Restoran Kayu Manis kat Bukit Jelutong.

Based on die punya tagline kedai ni, muslim chinese food kitorg ingat mest main dish steam boat but it turned out that we were wrong hahaha! The menu nice dengan harga yang masih mampu dibayar :) Then we have a nice dinner.


Ayam Kung Pow
Lala Masak Cili
Siakap Ala Thai

By the way ada lagi 2 which are Kailan Ikan Masin & Chicken Carrot which is very very good tapi x sempat amuk gambar sebab time ni tanganku sebok makan hahaha.... Aku sangat menyarankan untuk sape-sape yang nak gi makan kat sini.

Mak aku cakap 'Nanti ayah datang sini, kita bawak makan kat sini. Mesti ayah suka'
Cik memang tak lupa husband dia thats why datang 3 hari je...


~daaaa

0 comments: