Pages

Saturday, February 6, 2010

Oh Professor !

sila jangan salah faham ye. aku bukannya nak jadik professor ataupon tengah dalam proses nak amik PhD, tetapi aku nak share something yang pada aku macam great honor gak kan hehe

semalam mase aku tengah keje pada tengah hari jumaat, seperti biase aku bukak FB aku kan hehehe....mase lunch semalam, dlm NMC hnya ade 3 org staff iaitu semua perempuan termasuk aku. joli katak la haha



mase tengah lepak-lepak surf tenet sambil monitor alarm, aku tengok ade orang FB chat ngan aku. Guess who??
It's Prof. Azah Mohamed, my ex-prof & dean mase study kat UKM dulu hehe...Alhamdulillah....rupenya Prof ingat aku lagi o_0 bangga makcik!

nak kate aku pelajar cemerlang merangkap scorer tak jugak. nak kate aku wat tesis ngan Prof juga bukan. mane tak bangga oooiii.....bukan senang nak tengok Prof ingat student die yang beri-ribu tu kan :)
Prof tanya aku keje kat mane skang. Lepas few minutes chatting, Prof tanya aku bile mahu kawen haha....OR aku dah ade special someone blom. dengan jujurnya aku jawab belom kawen and takde special someone gak. bak kate Prof, takpe...nanti akan ade someone special tuh hehe. Amin.....moga-moga masin la mulut Prof nih.

Almaklum la ramai classmates aku yang kat UKM sudah dan akan menamatkan zaman bujang mereka. Tahniah....

Congratulations in advance untuk classmate aku, Ella, who's getting married to Binjai a.k.a Shahrul
Congratulations in advance juga untuk floor-mate aku and kawan baik kepada room-mate aku kat Kolej Keris Mas, Mahira who's getting married to Fadhli.


mental note: asal aku bagitahu Azree, team-mate aku yang aku nak cuti sebab nak gi kenduri kawan aku kawin, mesti die kaur ayat normal die " Uish...asyik2 ko amik cuti sebab kawan ko nak kawin, ko bile lagi. asyik gi kenduri orang jek".  Ciss! Bajet macam die dah kawen. Cehhhh

1 comments:

fadhilah said...

haha weh prof azah pon concern bile mahu kawen.. hehe carik skangg!!!