Pages

Saturday, June 20, 2009

hari ini dalam sejarah

a really historic day.

suka hati aku hari ni datang keja kul 830 pagi walhal aku masuk keje kul 7 pagi kan. ingat ni company nenek moyang ke? tapi serius aku bukan sengaja. memang overslept giler langsung tak sedar. dan tibe-tibe............

(sila bayangkan muzik Wonderpets)
telefon....telefon berbunyi..... 3x
ada orang dalam bahaya....

aku: "hello.........."
Biehanna: "Wey arina...ko tak keje ke?"
aku: "alamak! aku baru bangun. Okay, aku pecut skang!"

tengok jam dah kul 7.55 pagi. damn!

(mandi + pakai baju + tudung)

kul 8.10, start enjin keta. shit! handphone lak tertinggal dalam bilik. hampeh. dah la pintu sume dah lock. arrghhh!! Lari-lari naik tingkat atas balik amik handphone dan dari kesayupan boleh dengar lagu Lenka-Trouble Is A Friend tengah berdendang. Mamppos! ni mesti Amarjit yang call. Terus tak angkat phone, masuk keta start enjin, drive untuk 5 meter then call Amarjit balik.

"hello...u kat mane? dah sejam ni i tunggu"
"hehheeh...Amarjit, I dah on the way nih. lagi 15 minutes I sampai"

perghh...ape lagi pecut la.

yang pastinye ade sorang insan yang janji nak kejut aku kul 6 tapi hampeh. langsung takde call atau sms. haih.

2 comments:

fadhilah said...

ehem sape insan tu? :D

Unknown said...

Ade la...
Rahsia hahhaha