Pages

Thursday, April 2, 2009

hee.....bengang la aku dengan management baru yang tak bape cerdik pandai ni. kate dah keje belasan tahun tapi attitude macam umur belasan tahun. buat perangai cam taik. pastu bila staff melawan sket mula lah nak bagi warning pastu dengan gembiranya mempersembahkan warning letter. apa ke bangang macam tuh?



aku tahu la aku ni masih lagi dikira junior kat sini but don't treat me as sampah! bodoh. macam aku takde opinion sendiri. even orang lain yang observe bendani pon kata " Arina, this is nonsense. how come they can ask you to do this report? They are the one who should this as this is manager level report. " habis tu cane? baik amik gaji banyak yang manager tu bayar kat aku. mangkuk. even my ex-boss pon back up aku and suh aku gi explain dekat management baru ni betul supaya diorang paham yang aku ni bukan MANAGER. Bodoh dan Bangang.

2 comments:

pensel said...

haiii....sabaq...sabaq...mmg bengang kalau camtuh...aku baca pun aku bengang bagi pihak ko arina...sabaq...sabaq...

Unknown said...

tau xpe Ze....kalo ko jadik bos nanti jangan camtu lak hehehehhe