Pages

Wednesday, April 1, 2009

bad tudung day!

geramnya......ni gara-gara tudung baru la.
sampai tempat keje kul 730 macam ni ofis bapak aku hehehehe. keje masuk kul 7 :D
naseb tudung ni lawa (perasan sendiri) kira cam berbaloi walaupon tak bape nak jadik
*sigh*

5 comments:

Me and My Heart said...

wehhh...bz sgt ke sampai xupload gambar kete???aku marah nih...

filz said...

wah3.. terkejut pula. akak yg selama ni bertudung dengan hebat pn ada masalah bad tudung day. haha! macam tk percaya je :P

^arina^ said...

ZE: insya allah malam ni atau esok hehehhehe sbb aku cuti esok ngan lusa
FILZ: jgn xtau...tudung ni memg hampeh

fadhilah said...

lawa sgt ke tudung tu?
haha filzah tu la psl..
arina kan seorang yang sangat bergaya dengan fesyen-fesyen tudungnya =p

^arina^ said...

nanti aku letak pic tudung tuh khas utk korang
ari ni aku nk letak pic ket adulu :D