Pages

Wednesday, January 13, 2010

kerja dan kerja dan kerja lagi....

assalamualaikum.....


Hari ni adalah hari kedua aku keje morning shift. Fuhh...lega bile ingat-ingat yang esok adalaha hari last pastu off day 3 hari. Yabedabeduu!!! Sonot sonot. tak sabar nak berjimba ngan kawan-kawan haha



Tapi.....


Alangkah malangnya bila aku tengok work schedule minggu ni......rupa-rupanya aku kena keje masa second off day yang mana jatuh hari sabtu....huuuwaaaa!!!! hampaeh je kan...tapi nak buat macam mane. Dah tak cukup orang terpaksa la kena ganti. Plan nak reunion kecil-kecilan dah goyang-goyang huhu~~

So, aku bincang balik ngan Salmiza selaku co-organizer hahaha...die ok jek kalo ubah hari ahad. 


Yang bagusnya.....


Pada pagi yang hening hari ni, team-mate aku dengan baik hatinya telah meng'offer' aku untuk buat half day. Lagi half die buta....hohohoho sungguh sonot. Ni nak kena inpom Cik Salmiza nih.....wakakaka.....Bukan aku saje nak ngular tapi hari yang aku kena keje tu, I have to monitor/manage tempat Switch yang mana aku tak penah jaga lagi. Switch is a little bit complicated tapi mungkin sebab aku tak penah duduk situ jadik aku tak tau. Budak crew aku ada bagi guidelines tapi mesti la tak sama ngan yang betul punya.


Mungkin kalo dah biasa nanti, aku akan okay...even aku keje nih tak dapat claim OT pon. Haih....kalo tak mesti dah lepas duit nak bayar keta bulan depan




> jom bekpes ngan sandwich yang akak aku bekalkan :)

4 comments:

mohad said...

selamat bekerja..

Unknown said...

ye...nmpknya nasib malang kembali

sebab orang yg nak ganti tu dah cancelkan niat die huhu~~

Salmiza said...

oit! walaupun dah lama entri ni, aku totap nk komen..sbb nama aku di sebut2..patut la terase macam nk buka je blog ni..haha..thanks babe even program tu x terlaksana..haha..



^cik salmiza^

Unknown said...

ye betul tu....naseb ade ganti ngan prog br hehe