Pages

Monday, December 8, 2008

Balik kampung-Part 2

Perjalanan kali ni agak selesa sebab cuacu yang redup walaupun agak mendung. Aku lagi prefer cuaca macam ni untuk journey yang jauh dari cuaca uang panas. Seperti biase aku adalah co-pilot yang setia menemani pilot yang tekun memandu. Sampai serak suara aku berkaraoke dalam keta hahaha ;)

Aku lupa yang journey kali ni ada adik aku skali huhuhu. Dia hampir gastrik sebab tak makan. Aku lupa yang dia memang 'pemakan' orangnya hehehe...malang sket la sebab aku ngan cousin jenis orang yang tak bape nak makan kalo jalan jauh-jauh ni. Poor her dapat akak macam ni!

Ok la..aku da nak tido ni sebab esok nak Raya Aidiladha so nak gi tengok pengorbanan lembu kat umah makcik. Nite & sweet dreams all. Mmuaahh

Ps. Pics untuk story kali ni akan ku letak ek ;)

0 comments: