Pages

Friday, May 29, 2009

mari merancang

semenjak cuti sekolah makin menjengah ni, banyak undangan walimatul urus diterima. bila aku tanya kawan2 aku dan family aku, ade satu hari tu ramai yang bertindan. pendek kata sepanjang hari perut penuh jer.


dan mesti la aku hepi sebab ada 2 orang manusia yang aku kenal masa belajar akan kawen. Tahniah in advance utk Abang Anas & Kak Ana (2 majlis yg berlainan ok!). tapi yang pastinya salah satu kenduri itu tak dapat pegi sbb tarikh majlis mereka bertembung. jeles2 hahahahha


**excited sebab Kak Ta & 3 anaknya akan sampai from Texas this monday huhu.....
**esok ada test Certified IP Engineer (tapi x study langsung malam ni)
**congrats to my fren yang dah dapat her dream job walaupon result exam die tak kuar lagi.
**tunggu confirmation utk gi JB

tapi yang paling best......

**esok plan nak lepak dengan Wonderfrens utk main Saidina (tak gi beli lg) dan acara makan2 ;)
****tapi esok macam kena gi servis keta je dulu.......



0 comments: