Pages

Thursday, September 11, 2008

Kini Ku Tahu Datang Kerja Tanpa Kerja Adalah Membosankan

Alhamdulillah.....


Aku masih lagi bernyawa dan mampu berpuasa hingga ke 11 Ramadhan ini. Insya Allah.








Hari aku rase macam restless sangat sebab aku telah memulakan hari aku dengan keadaan yang kurang baik. Dimulai dengan bangun tido yang sedikit lambat so sampai kat bus stand pon lambat la. Tunggu punya tunggu bus no. 9 tidak juga kunjung tiba. Setelah melangut selama 30 min kat bus stand yang tak bape cantek tuh, datang jua bus no. 81. Aku bantai naik je lah sebab dah lambat. Hampeh.








Opisku hari ni menerima lawatan dari students UITM yang amik mobile communications. So aku sebokkan diri aku nih hahhahahha.... Pastu aku penuhkan mase aku dengan melawat laman sawang di alam maya yang bersepah-sepa ni. Kesian bos aku yang ingat aku busy dengan keje (sape suruh HR buat hal? Eh, ye ke HR? ke CTO? Entah la...)








Hari ni nak masak ape ek? Semalam aku dah melabur duit kat Ayamas. Ermmm macam mane dengan hari-hari yang mendatang? Adakah aku akan masak lemak cili padi seperti seorang lelaki Sweden yang masak? Atau menu western yg digemari oleh cousin/sepupu ku? Bolognese spagetti? Pasta?








mental note: kemas rumah. jangan malas!

ps: hepi belated birthday untuk Yanti yang merangkap adik aku!

0 comments: