Pages

Thursday, September 3, 2009

tibe2 rase sayu datang menjengah pabila aku blog walking sekejap tadi.
sayu sebab kali ni berpuasa tanpa cik ngan ayah sebab mereka jauh di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah. Alhamdulillah....sampai jua hasrat mereka untuk berpuasa di sana.
selalunya kalau Ramadhan, cik ayah ada kat kampung walaupon aku kat KL dan tiap2 hari pon bley call tnya cik masak ape. Pastu bile dah 2-3 hari nak raya, semua orang balik kampung dan masih lagi sempat merasa berbuka bersama :)
Tapi kali ni tak boleh sebab cik ngan ayah hanya akan berada di kampung pada malam hari raya ke-4 dan buat pertama kalinya aku berpuasa selama sebulan di KL dan raya pertama serta raya ke-2 juga di KL.
jika diizinkan, tengah hari raya kedua baru balik Kelantan.....huhu sedey...........
semua org ade kat kampung tp aku kat sini....tapi aku jugak xkan balik kalau Tisya, Marsya & Amaar takde
Diharap lelaki yang pinjam mereka untuk beberapa hari tu tahu nak pulangkan mereka semua.

Ameen....

3 comments:

fufu said...

hehe fufu kan ada masa pagi raya...boleh kite raya sama2....

ryant said...

2 la...aku lg sedih bile ayah kol
rindu sgt..
btol2...ckp kt laki 2
cpt ckit pulangkan tisya,marsya
n cint aku amaar

^arina^ said...

itu ar tie...tp nk buat cne kan

fufu, sehari sblm raya i dah blk kmpg ok ;p