Pages

Sunday, January 31, 2010

picture of the night

they say.... " a picture worths a thousand words....and this is one of it"
hahahaha...........

 
~ Teukie....whatever happens u are our angel ~


credit: sapphirepearls.com

Saturday, January 30, 2010

cancel lagik.....

Aktiviti 1:

Selepas banyak kali cancel dating....akhirnya kami akan bertemu jua......Punya la usah nak arrange date yang sesuai hehe...kena la maklum ngan schedule aku yang terlampau penuh mengalahkan sesetengah menteri neh haha.....

tempat: klcc
hari: jumaat 29 jan 2010
masa: 11am-4pm (dasat tak timing die? haha)
transpot: lrt sajek.....malas nk drive

tak sabar betul.....banyak nak catch up with each ohther.....rinsdu sioottt!!!







aktiviti di atas telah dicancel gara-gara aku kena bekerja

perasaan aku? sila rujuk entry di bawah


~ so sorry to Zimie & Puteri ~


Thursday, January 28, 2010

...And suddenly i hate my job



B**i



Bodoh!!

Finally.....we can meet

Aktiviti 1:

Selepas banyak kali cancel dating....akhirnya kami akan bertemu jua......Punya la usah nak arrange date yang sesuai hehe...kena la maklum ngan schedule aku yang terlampau penuh mengalahkan sesetengah menteri neh haha.....

tempat: klcc
hari: jumaat 29 jan 2010
masa: 11am-4pm (dasat tak timing die? haha)
transpot: lrt sajek.....malas nk drive

tak sabar betul.....banyak nak catch up with each ohther.....rinsdu sioottt!!!

Aktiviti 2:

setelah banyak plan dibuat dan dicancel....acara sulung untuk 2010 akan bermula hehe....tapi asyik2 muka yang sama kan. baik kite takyah susah2 nak publish sana sini...ciss!! tapi takpe  la....daripada takde org langsung kan at least kite ade haha...

tempat: midvalley
hari: ahad 31 jan
acara: memBOWLING


sila datang pada waktu yang telah ditetapkan hehe....

p/s: Ja, Farah, Nyda - suda praktis ka??

Reserved my ticket to SS2 :)

After 7 hours of torture in queues since 09:38am, i got my hands on the Super Junior SS2 in Bukit Jalil.

Yeahh!!

All the rage and tiredness me and my cousin felt for the whole day just vanished after we got the tickets and get into the car with SuJu songs haha....

Me & my cousin Mira, we squeezed our account balance to place our butt on RM458 seats!!! Crazy huh?? We thought so too :)
And I bought my sis a RM238 seat..... ;p


- the precious tix -


 
- the ELF crowd -


Saturday, January 23, 2010

lepaking @ home

Aku rase lah kan....dah lame sesangat since the last time aku just duduk-duduk lepak dan bermalas-malasan kat umah on weekends hehe....so hari ni memang aku just lepak tengok tv sambil surf tenet....


Plan ingat nak gi tengok wayang tapi aku cancel sebab tibe2 rase malas lak. Pagi-pagi lagi my only younger bro kejut aku sebab nak pinjam keta nak gi keje....aku bagi je sebab memang aku tak kuar gi mane-mane je. Hopefully die balik awal malam ni so boleh la aku kuar makan kerang bakar yang sgt sedap di Sri Petaling hehe........Zeze, jom la ikut skali ;p


So skang...meh layan cite korea and Project Runway ;)

Thursday, January 21, 2010

Happy Birthday to Kangin





I know it's late but I still wanna wish him a good life ahead. Be strong and fight! 


I hope I can see u in Super Show 2.....here in Malaysia.